FUNERAL ROADTRIP TRENDTOUR

EEN DAG ONDERWEG MET JOUW UITVAARTMERK & MARKETING

De Funeral Roadtrip is een compleet verzorgde educatieve en inspirerende uitvaart-trendtour waarin je aan jouw uitvaartmerk en uitvaartmarketing werkt terwijl je inspirerende uitvaart-gerelateerde locaties bezoekt. Deze enige uitvaarttrendtour in Nederland is een totaalervaring die je sowieso één keer moet hebben meegemaakt als je in de uitvaartsector werkzaam bent. Kom aan boord in onze mobile conference room en kom de tour uit vol nieuwe ideeën, visie, connecties en drive

Exclusieve inspiratie trendtour met werksessies

FUNERAL ROADTRIP

€ 395,00
Exclusieve inspiratie trendtour met werksessies
Exclusieve inspiratie trendtour met werksessies

FUNERAL ROADTRIP

€ 395,00

Stap met andere uitvaartgerelateerde ondernemers in de enige uitvaart-trendtour van NL! Werk aan jouw uitvaartmerk en uitvaartmarketing terwijl je inspirerende locaties bezoekt. Onderweg kun je sparren met TEDX spreker en creatief mastermind Marieke van der Weiden MA Jouw persoonlijke tourgids en docent in dit enerverende dagprogramma vol constructie en creativiteit


INSPIRERENDE LOCATIES EN NIEUWE IDEEËN 

Tijdens deze uitvaart-trendtour bezoek je inspirerende locaties en wordt je gecoacht door uitvaarttrendwatcher en creatief mastermind Marieke van der Weiden MA.  Zij helpt jou met het construeren van nieuwe ideeën en producten voor jouw uitvaartbedrijf en helpt je met de eerste aanzet voor opvallende en creatieve  uitvaartmarketing en een nieuwe strategie voor de komende 3 jaar

ZET JOUW CREATIEVE BREIN AAN

In de Funeral Roadtrip wordt je vervoerd in een exclusieve mobiele vergader-bus en wordt je in de watten gelegd door onze twin-hosts Els & Rian. Over de dag heen werk je aan verschillende opdrachten die over jouw uitvaartmerk, nieuwe producten en nieuwe vormen van uitvaartmarketing en uitvaartbeleving gaan. Investeer in jouw creatieve brein en ga een dag met ons op pad. Je stapt de tour uit met een compleet nieuwe drive, nieuwe ideeën,  nieuw inzicht en nieuwe contacten. 

ONDERWERPEN 

Toegankelijk voor maximaal 14 deelnemers per editie. Vier edities per jaar

  1. Uitvaart van de Toekomst (resultaten onderzoek 2017)
  2. Top-20 trends voor jouw funeraire onderneming (lees hier meer over het nut van TRENDS)
  3. Aanzet constructie idee/strategie voor jouw uitvaarbedrijf

PROGRAMMA

TIJD ONDERDEEL
09:30 uur Verzamelen bij bus
10:00 uur Rijden met bus naar locatie 1
11:00 uur Aankomst locatie 1 (werksessie trends)
12:00 uur Lunch in bus
13:00 uur Rijden met bus naar locatie 2
14:00 uur Aankomst locatie 2 (werksessie idee)
15:00 uur Wrap-up
15:30 uur Rijden met bus naar opstapplaats
16:00 uur Einde tour

OPSTAP LOCATIE

Parkeerplaats Rotterdam Blijdorp Zoo / Van der Valk hotel Blijdorp , Energieweg 2 Rotterdam

PRAKTISCHE INFORMATIE VOORAF

Verdere praktische informatie komt 14 dagen voor het evenement, neem contact op als je vragen hebt

  • Opstapplaats is Parking Blijdorp / Van der Valk Hotel Rotterdam. We vervoeren ons gezamenlijk in een gaaf vervoersmiddel naar een ochtend- en middaglocatie. Je wordt weer afgezet bij de opstapplaats aan het eind van de dag. Parkeren kost 10 euro per dag bij deze parking.

  • Al het vervoer, catering, toegang tot locaties, lesmateriaal en begeleiding is inbegrepen. Je krijgt tevens een survival-tas met kladblok, pennen, snacks en water

  • De lunch wordt compleet door ons verzorgd, we vragen vooraf of je allergieën e.d. hebt

  • De Funeral Roadtrip is een lesprogramma op één dag met meerdere ondernemers die eenzelfde drempel ervaren en openstaan voor nieuwe ideeën en oplossingen en elkaars ondernemerschap

  • Het doel is een goede dag met elkaar te hebben en nieuwe informatie en inspiratie op te doen voor jouw onderneming en het werken aan een daadwerkelijke strategische marketingrichting voor 2022

  • Je krijgt werkopdrachten door de dag heen die je helpen bij het vormen van ideeën en constructies

  • We houden de huidig geldende covid-maatregelen in acht zover dat nodig is en wordt gewaardeerd

  • Er kunnen maximaal 14 personen deelnemen aan een tour

  • De tour vind altijd doorgang, ook bij een (gedeeltelijke) lockdown. In dat geval bewegen deelnemers met hun eigen auto's naar locaties die zijn ingericht op de gangbare covid-maatregelen.  In het uiterste geval verplaatsen we de tour naar een andere (buiten) locatie of dag

  • Wij behouden het recht de inhoud van het programma alsmede het vervoersmiddel te wijzigen als dat noodzakelijk is

  • Je hebt (voorlopig) géén testbewijs nodig voor dit evenement